email: parisaivalis@gmail.com

.........................................................δεν είναι του θέλοντος ουδέ του τρέχοντος, αλλά του ελεούντος Θεού..................................................................................

***************** * 10ος του 2016 μ.Χ. * *************************************** * * * ********************************************************

Παρασκευή, 25 Μαρτίου 2011

ΙΕΚ ΞΥΝΗ: ΝΕΑ ΤΜΗΜΑΤΑ STYLING

Ι. Καποδίστριας: “ο φιλήκοος των ξένων είναι προδότης”

«Ζήτω ο κυβερνήτης ο σωτήρας μας, ο ελευθερωτής μας!» εφώναζαν γυναίκες

Προστέθηκε από 24grammata

11 Ιανουαρίου 1828 ο Καποδίστριας απεβιβάσθη στην Αίγινα. Ο Γ. Τερτσέτης στα «Απόλογα για τον Καποδίστρια» περιγράφει συνομιλία του Κυβερνήτη με τον Γεωργάκη Μαυρομιχάλη:
«Είναι καιροί πού πρέπει να φορούμε όλοι ζώνη δερματένια και να τρώμε ακρίδες και μέλι άγριο. Είδα πολλά είς την ζωή μου, αλλά σαν το θέαμα όταν έφθασα εδώ εις την Αίγινα δεν είδα τί παρόμοιο ποτέ, και άλλος να μην το ιδή… «Ζήτω ο κυβερνήτης ο σωτήρας μας, ο ελευθερωτής μας!» εφώναζαν γυναίκες αναμαλλιάρες, άνδρες με λαβωματιές πολέμου, ορφανά κατεβασμένα από τις σπηλιές. Δεν ήταν το Μαυροφορεμένες γυναίκες, γέροντες μου εζητούσαν να αναστήσω τους πεθαμένους τους, μανάδες μου έδειχναν εις το βυζί τα παιδιά τους και μου έλεγαν να τα ζήσω και ότι δεν τους απέμειναν παρά εκείνα κι εγώ και μεδίκαιο μου εζητούσαν όλα αυτά, διότι εγώ ήλθα και σεις με προσκαλέσατε να οικοδομήσω, να θεμελιώσω κυβέρνησιν και κυβέρνησις και ως πρέπει ζει, ευτυχεί τους ζωντανούς, ανασταίνει και αποθαμένους διατί διορθώνει την ζημία του θανάτου και της αδικίας. Δεν ζει ο άνθρωπος, ζει το έργο του, καρποφορεί, αν ο διοικητής είναι δίκαιος, αν το κράτος έχη συνείδησι, ευσπλαχνία, μέτρα σοφίας.
“…Ώς ψάρι εις το δίχτυ σπαράζει είς πολλούς κινδύνους ακόμη ή ελληνική ελευθερία. Μου εδώσατε τους χαλινούς του κράτους. Τίνος κράτους; Μετρούμε είς τα δάκτυλα την επικράτειάν μας. Τ’ Ανάπλι, την Αίγιναν, Πόρο, Ύδρα, Κόρινθο, Μέγαρα, Σαλαμίνα. Ο Ιμπραΐμης κρατεί τα κάστρα και το μεσόγειο της Πελοποννήσου, ο Κιουτάγιας την Ρούμελη, πολλά νησιά βασανίζονται από αυτεξούσιο στρατό καί από πειρατείαν, τα δύο μεγάλα πολεμικά καράβια μας είναι αραγμένα ξαρμάτωτα εις τον Πόρο, η Αθήνα έφαγε πέρυσι τους ανδρειότερους των Ελλήνων. Που το θησαυροφυλάκιον του έθνους; Ακούω επουλήσατε και την δεκατία του φετεινούέτους πρίν σπαρθή ακόμα το γέννημα, ο τόπος είναι χέρσος, σπάνιοι οι κάτοικοι; σκόρπιοι είς τα βουνά και εις τα σπήλαια. Το δημόσιο είναι πλακωμένο από δυο εκατομμύρια λίρες στερλίνες χρέος, άλλα τόσα ζητούν οι στρατιωτικοί, η γη είναι υποθηκευμένη είς τους Άγγλους δανειστάς, ανάγκη να την ελευθερώσωμε με την ίδιααπόφασι ως την ελευθερώσαμε καί από τα άρματα του Κιουτάγια και του Αιγυπτίου. Δεν λυπούμαι, δεν απελπίζομαι, προτιμώ αυτό το σκήπτρο του πόνου καί των δακρύων παρά άλλο.
Ο θεός μου τάδωσε, το παίρνω, θέλει να με δοκιμάση. Είμαι από τη φυλή σας, είς ένα μνήμα μαζί με σας θα θαφτώ, ό,τι έχω, ζωή,περιουσία, φιλίες είς την Ευρώπην, κεφάλαια γνώσεων αποκτημένα από τόσα θεάματα και ακροάματασυμβάντων του κόσμου είς τάς ημέρας μου, τα αφιερώνω είς την κοινήν πατρίδα… Κατεβαίνω πολεμιστής είς το στάδιον, θα πολεμήσω ως κυβέρνησις, δεν λαθεύομαι τον έρωτα των προνομίωνπού είναι φυτευμένες είς ψυχές πολλών, τα ονειροπολήματα των λογιωτάτων, ξένων πρακτικής ζωής, τοφιλύποπτο, κυριαρχικό και ανήμερο αλλοεθνών ανδρών. Η νίκη θα είναι δική μας, αν βασιλεύση είς την ακαρδίαν μας μόνο το αίσθημα το ελληνικό, ο φιλήκοος των ξένων είναι προδότης.

Δευτέρα, 21 Μαρτίου 2011

Σχολές ΞΥΝΗ: Γίνε εθελοντής!

Οι Σχολές ΞΥΝΗ διοργανώνουν Διάλεξη για την Οστεοπόρωση...

Τροχαία ατυχήματα: Θλιβερή πρωτιά για 4 νομούς


Η θλιβερή πραγματικότητα με τα τροχαία ατυχήματα στην Ελλάδα είναι κάτι το οποίο έχει συζητηθεί, ειπωθεί και αναλυθεί πολλάκις. Αυτό που δεν ήταν απόλυτα γνωστό ως τώρα, είναι ποιοι νομοί κατέχουν τη δυσάρεστη πρωτιά των ατυχημάτων. Τα Δωδεκάνησα, η Αρκαδία, η Φθιώτιδα και η Καρδίτσα.


Δωδεκάνησα, Αρκαδία, Καρδίτσα, αλλά και Φθιώτιδα, όλοι τους νομοί με ξεχωριστές ομορφιές αλλά και μία άκρως θλιβερή πρωτιά. Είναι οι πρώτοι σε δυστυχήματα νομοί στην χώρα, ακόμα και η Φθιώτιδα στην οποία κατασκευάστηκε ο αυτοκινητόδρομος που παρακάμπτει το πέταλο του Μαλιακού.

Εν ολίγοις, είναι οι πλέον επικίνδυνες περιοχές της χώρας, βάσει των στατιστικών στοιχείων, που αφορούν στα τροχαία ατυχήματα του 2010.

Αυτά είναι τα βασικά συμπεράσματα της ετήσιας έκθεσης του Εργαστηρίου Συστημάτων Χρηματοοικονομικής Διοίκησης του Πολυτεχνείου Κρήτης, την οποία δημοσιεύει το Βήμα και αναφέρεται στο χαρακτηρισμό της επικινδυνότητας και την ταξινόμηση των νομών της Ελλάδας, ανάλογα με τα τροχαία ατυχήματα που συμβαίνουν στα όριά τους.

Η έρευνα έγινε από τον καθηγητή του Πολυτεχνείου Κρήτης και διευθυντή του Εργαστηρίου, Κωνσταντίνο Ζοπουνίδη, το Διδάκτορα Μιχαήλ Νικολαράκη και τον Επίκουρο Καθηγητή, Μιχάλη Δούμπο.

Παρήγορο πάντως είναι το γεγονός πως το 2010 καταγράφηκε μείωση σε σχέση με το 2009 στα θανατηφόρα δυστυχήματα και στον αριθμό των νεκρών.

Σε όλες όμως τιθς υπόλοιπες κατηγορίες σημειώθηκε αύξηση, με τη μεγαλύτερη (5,1%) στους σοβαρά τραυματίες.

Συνολικά έγιναν 297 περισσότερα ατυχήματα και οι παθόντες αυξήθηκαν κατά 244 άτομα σε σχέση με το 2009.

Σημειώνεται ακόμη ότι οι μειώσεις δεν ήταν ομοιόμορφες σε όλες τις περιοχές της Ελλάδος, καθώς σε 12 νομούς διαπιστώθηκε αύξηση σε όλες τις κατηγορίες ατυχημάτων και παθόντων.

Όπως επισημαίνει ο Κ. Ζοπουνίδης, "η μείωση κατά 10% περίπου στην κατανάλωση της αγοράς των καυσίμων (9,5% οι βενζίνες και 11% το πετρέλαιο κίνησης), μπορεί να αντιστοιχηθεί σε μείωση κατά 10% περίπου των διανυθέντων χιλιομέτρων κάθε οχήματος σε σχέση με το 2009".

Προσθέτει ότι "αν λοιπόν γίνει αναγωγή των δεδομένων του 2010 τότε θα έπρεπε σε όλα τα ατυχήματα και τους παθόντες να είχαμε μείωση κατά 10% για να είμαστε στα επίπεδα του 2009, πράγμα όμως που δεν συνέβη" ενώ συμπληρώνει ότι "η μείωση των διανυθέτνων χιλιομέτρων συνεπάγεται και κυκλοφορία λιγότερων οχημάτων ιδιαίτερα στο εθνικό και επαρχιακό δίκτυο, άρα λιγότερο κυκλοφοριακό φόρτο".

Την πρωτιά στα τροχαία έχει πλέον ο νομός Δωδεκανήσου, ο οποίος μάλιστα ανέβηκε 19 θέσεις σε σχέση με το 2009.

Ενδεικτικά στα νησιά του νοτιοανατολικού Αιγαίου καταγράφηκαν 38 νεκροί (αύξηση 19%), 71 σοβαρά τραυματίες (αύξηση 77%) και 314 ελαφρά (αύξηση 68%).

Όπως αναφέρεται στην έρευνα "ο νομός χρειάζεται περισσότερη μελέτη λόγω της νησιωτικής μορφολογίας του για να διαπιστωθεί σε ποιο νησί υπάρχει μεγαλύτερο πρόβλημα ώστε να ληφθούν μέτρα άμεσης προτεραιότητας. Επίσης πρέπει να μελετηθεί ποια χρονική περίοδο γίνονται τα ατυχήματα, αν πρόκειται για την καλοκαιρινή περίοδο να προβλεφθεί ενημέρωση για τους κινδύνους που διατρέχουν οι επισκέπτες - παραθεριστές".

Στη 2η θέση επέστρεψε ο νομός Φθιώτιδας. Οι ερευνητές σημειώνουν η ολοκλήρωση των έργων στο πέταλο του Μαλιακού βελτίωσε την κατάσταση της οδικής ασφάλειας αλλά όχι στον αναμενόμενο βαθμό ενώ ο αριθμός των νεκρών έχει περιοριστεί σε σχέση με το παρελθόν αλλά παραμένει μεγάλος.

Στην επόμενη θέση βρίσκεται ο νομός Αρκαδίας από την 15η του 2009, με 18 νεκρούς, 28 σοβαρά τραυματίες και 202 ελαφρά, αλλά με το σύνολο των παθόντων να είναι 248 άτομα, αριθμός υπερβολικά μεγάλος για τα δεδομένα του νομού.

Στην 4η θέση είναι ο νομός Καρδίτσας και στην 5η η Αττική από την 2η που ήταν πριν δύο χρόνια. Αυτό οφείλεται στο γεγονός της μείωσης του αριθμού των ατυχημάτων και των παθόντων.

Ωστόσο οι καθηγητές του Πολυτεχνείου Κρήτης κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου λέγοντας ότι "οι μικρές μειώσεις που έγιναν στην Αθήνα δεν βελτιώνουν καθόλου την επικινδυνότητα που υπάρχει στους δρόμους της και χρειάζεται να ληφθούν γενναίες και δραστικές αποφάσεις".

Επιπλέον, στην έκθεση τονίζεται πως γενικότερα το 2010 οι επιδόσεις της χώρας μας σχετικά με την οδική ασφάλεια κρίνονται αρνητικές ενώ για να επιτευχθεί ο στόχος της μείωσης των νεκρών κάτω των 1.000 ατόμων ετησίως, "θα πρέπει να εκπονηθεί και εφαρμοσθεί συγκεκριμένο σχέδιο που θα προβλέπει ανά περιοχή και κατηγορία ατυχήματος τις μειώσεις που πρέπει να γίνουν καθώς και τους επιμέρους στόχους".

Επισημαίνεται ακόμη ότι το μέτρο της απόσυρσης των παλαιών αυτοκινήτων για την ανανέωση του στόλου και την κυκλοφορία ασφαλέστερων οχημάτων θα βοηθήσει ενώ ζητείται να ληφθούν δραστικότερα μέτρα αστυνόμευσης κυρίως σε επικίνδυνα σημεία του οδικού δικτύου αλλά και μέσα στις πόλεις.

Τετάρτη, 9 Μαρτίου 2011

Θεσμικός Χορηγός στην Τελετή Απονομής για τα «ΑΡΙΣΤΕΙΑ: ΠΡΟΤΥΠΑ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ»


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Θεσμικός Χορηγός στην Τελετή Απονομής για τα «ΑΡΙΣΤΕΙΑ: ΠΡΟΤΥΠΑ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ» ο Εκπαιδευτικός Όμιλος ΞΥΝΗ και τοMediterranean College


Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο για την Κινητικότητα των Νέων στην Έρευνα και την Τεχνολογία βράβευσε δώδεκα κορυφαίους Έλληνες, που αποτελούν πρότυπα για τους νέους, όπως οι ίδιοι τους επέλεξαν, μέσα από ψηφοφορία στην οποία συμμετείχαν 3.000 νέοι.

Στην τελετή που έλαβε χώρα στο Divani Caravel, βραβεύθηκαν ο Ακαδημαϊκός Sir Β. Μαρκεζίνης, η Πρέσβης Καλής Θελήσεως της UNESCO κα. Μ. Βαρδινογιάννη, ο Μακαριότατος Επίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος, η παρουσιάστρια της εκπομπής «Με Αγάπη» κα. Μαρί Κυριακού, ο Ακαδημαϊκός κ. Γ. Ηλιόπουλος, ο σκηνοθέτης κ. Γ. Σμαραγδής, ο Διευθυντής του Ευγενίδιου Ιδρύματος κ. Δ. Σιμόπουλος, ο συνθέτης κ. Μ. Θεοδωράκης, ο τραγουδιστής κ. Γ. Νταλάρας, και οι Ολυμπιονίκες κ. Πύρρος Δήμας και κα. Β. Πατουλίδου.



Θεσμικός Χορηγός της συγκινητικής αυτής βραδιάς ήταν ο Εκπαιδευτικός Όμιλος ΞΥΝΗ και Mediterranean College. Ο Πρόεδρός του καθηγητής κ. Σοφοκλής Ξυνής συνεχάρη το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο για την Κινητικότητα των Νέων στην Έρευνα και την Τεχνολογία για την πρωτοβουλία του να βραβεύσει 12 κορυφαίους Έλληνες στους κρίσιμους καιρούς που διανύουμε. Παράλληλα, προσέφερε τρεις υποτροφίες αξίας 25.000 ευρώ για σπουδές στο Mediterranean College ώστε να ενισχύσει τις δράσεις του Ευρωπαϊκού Συμβούλιου για την Κινητικότητα των Νέων.


Σε δήλωσή του μετά την ολοκλήρωση της Τελετής, ο κ. Ξυνής τόνισε: «Είναι ιδιαίτερα σημαντικό που το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο για την Κινητικότητα των Νέων εμπλέκει τους ίδιους τους νέους στην ανεύρεση των προτύπων τους. Από την πλευρά του Εκπαιδευτικού Ομίλου ΞΥΝΗ και του Mediterranean College, θεωρούμε υποχρέωσή μας να στηρίξουμε την προσπάθεια αυτή, όχι μόνο ως θεσμικός χορηγός της βραδιάς αλλά και έμπρακτα, με την παροχή υποτροφιών για να έχουν όσο το δυνατόν περισσότεροι νέοι Έλληνες τη δυνατότητα πρόσβασης σε υψηλού επιπέδου μόρφωση

Κυριακή, 6 Μαρτίου 2011

ΟΙ ΠΕΝΤΕ ΟΨΕΙΣ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΜΑΣ...



Θα το έχετε παρατηρήσει στην εθνική οδό: αυτοκίνητα με σταθερή ταχύτητα, που κρατούν αποστάσεις από τα υπόλοιπα για να μην πατήσουν φρένο ή γκάζι. Οι επιβάτες τους θα φτάσουν αργότερα στον προορισμό τους, αλλά από την Αθήνα ώς τη...
Θεσσαλονίκη, θα ξοδέψουν 30 ευρώ λιγότερα. Στην εποχή της κρίσης, ακόμη κι ο τρόπος που οδηγούν οι Ελληνες αλλάζει.
Στην Αττική Οδό καταγράφονταν 8% λιγότερα αυτοκίνητα, ενώ στο Ρίο - Αντίρριο η μείωση πέρυσι άγγιξε το 10%. Και σύμφωνα με έρευνα της Metron Analysis ένα μήνα πριν σε 1.503 οδηγούς, εφέτος, ένας στους δύο χρησιμοποιεί ακόμη λιγότερο το αυτοκίνητό του. Σε ποσοστό 59,2 η μείωση αποδίδεται στην αύξηση της βενζίνης. Κάπου στη μέση της Μιχαλακοπούλου, ο Αχμέτ μου λέει πως ακούει όλο και πιο σπάνια τη φράση «γέμισέ το». Συνήθως τα μικρά αμάξια ζητούν 20 ευρώ βενζίνη και τα μεγαλύτερα 40 ή 50. Τον ρωτάω ποια άλλη διαφορά παρατηρεί. «Ολοι κοιτούν την αντλία όταν γεμίζεις το ρεζερβουάρ», λέει. «Φοβούνται μην τους κλέψεις».
Η κρίση κορυφώνεται και οι συμπεριφορές αλλάζουν. Στο σούπερ μάρκετ, τα ψώνια με λίστα είναι κανόνας. «Στο ταμείο σου λένε “αν περάσω τα 40 ευρώ, μη χτυπήσεις τα υπόλοιπα”!», λέει η Ελευθερία, που δουλεύει σε κατάστημα στον Νέο Κόσμο. Οι έρευνες την επιβεβαιώνουν. Tο 75% όσων απάντησαν στους ερευνητές της Focus Bari είπε πως προσέχει τις τιμές περισσότερο απ’ ό, τι παλιότερα. Και ένας στους δύο δήλωσε αδιάφορος για τα νέα προϊόντα. Αγοράζει μόνο ό, τι έχει στη λίστα.
Στην πραγματικότητα, τα μόνα νέα προϊόντα που έχουν ζήτηση είναι τα φθηνά – όπως τα φθηνά τσιγάρα. Μπορεί οι καπνοπώλες να κατέγραψαν πέρυσι μειώσεις μέχρι 30%, αλλά τα φθηνά τσιγάρα (μέχρι 2,7 ευρώ το πακέτο) αύξησαν το μερίδιο αγοράς τους 12%! Στην πλατεία Συντάγματος, ο περιπτεράς δεν έχει φθηνά πακέτα. «Δεν τα φέρνω», λέει. «Δύο λεπτά κέρδος στο πακέτο, τι να τα κάνω;». Τον ρωτάω για την κρίση. «Παλιά πουλούσα 200 πακέτα τη μέρα. Τώρα, 50 το πολύ», λέει. Τον ρωτάω τι καπνίζουν οι άλλοι 150 πελάτες. «Από τη λαϊκή, από τους Ρωσοπόντιους, από τα λαθραία στην Ομόνοια... Μισό ευρώ το πακέτο». «Αυτά είναι θάνατος!», του λέω. Ο περιπτεράς γελάει: «Γιατί, τα 50 ευρώ κάθε εβδομάδα για τσιγάρα τι είναι;».
Πλέον, ό, τι μπορεί να κοπεί κόβεται. Η έρευνα της ομάδας «Διατροφή», που έγινε σε δείγμα 687 ατόμων, λέει πως το 62% των Ελλήνων δεν βγαίνει έξω για φαγητό, το 67% σταμάτησε να παραγγέλνει από delivery, ενώ ένας στους τρεις πίνει καφέ μόνο στο σπίτι του. Κι έτσι εξηγείται και η αύξηση στις πωλήσεις καφετιέρας από το 2009 και μετά: ειδικά οι εσπρεσιέρες είναι εξαιρετικά δημοφιλείς – για τον εσπρέσο της παρηγοριάς στο σπίτι. Στο οποίο σπίτι, τα έξοδα συχνά υπερβαίνουν τον προϋπολογισμό.
Kι έτσι οι ιδιοκτήτες εταιρειών κοινοχρήστων λένε πως μόνο ένα 40% των ενοικιαστών πληρώνει στην ώρα του. Με τις περισσότερες πολυκατοικίες να έχουν μειώσει το πετρέλαιο κατά 30% και τους μισθούς για κηπουρούς και καθαρίστριες να αποτελούν μόνιμη αιτία καβγά, αυτό που ζει η κ. Α. Πατρόκλου στο Χαλάνδρι είναι μάλλον λογικό. «Τέσσερα διαμερίσματα δεν ανοίγουν την πόρτα για να μην πληρώσουν», λέει. «Διαχειριστής δεν θέλει να γίνει κανείς, λεφτά για πετρέλαιο δεν υπάρχουν και όλοι μαζί προσευχόμαστε μην πιάσει κρύο».
Κρίση στο... Κολωνάκι
Στον αντίποδα, ο κόσμος των οικονομικά ευκατάστατων που βιώνει την κρίση αλλιώς. Στο Κολωνάκι, ο Χρήστος μού σερβίρει καφέ και μαζί εξηγεί την τρέχουσα ισοτιμία του πουρμπουάρ: «Οι παλιοί θαμώνες σε ντρέπονται», λέει. «Στα 10 ευρώ αφήνουν ένα. Οι άγνωστοι συνήθως αφήνουν ό, τι μένει ώς το επόμενο ευρώ. Αν είναι 7 και κάτι ο λογαριασμός, αφήνουν 8». «Και οι πιτσιρικάδες;», ρωτάω. «Συνήθως έχουν οι άτιμοι πάντα το ακριβές αντίτιμο!». Αλλά βέβαια, εν μέσω κρίσης ποιος ενδιαφέρεται για το σαβουάρ βιβρ;
Οι εναπομείναντες μπον βιβέρ βλέπουν το «17» της Λυκαβηττού να έχει 40% πτώση πελατείας και τον ιδιοκτήτη του να σκέφτεται μήπως μετακομίσει εκτός Κολωνακίου! Ακόμη χειρότερα, δύο δρόμους πιο πάνω, στη Σουηδίας, το «18» έχει καθιερώσει «Happy hour» από τις 13.00 ώς τις 17.00 με 20% έκπτωση σε φαγητό και ποτό! Τα 10 ευρώ πουρμπουάρ αποτελούν μακρινή ανάμνηση, όπως και το face control στα μπαρ στα οποία η κατανάλωση σε ουίσκι και βότκα έχει πέσει πάνω από 38%. Οσο για το ποτό που ανεβαίνει... Η Eνωση Αλκοολούχων Ποτών λέει πως είναι το τσίπουρο. Καθ’ ότι φθηνό, έχει 15% αύξηση στην κατανάλωση...
Αλλά πέρα από την πολυτέλεια και τη διασκέδαση, η σκιά της κρίσης πέφτει και στην εκπαίδευση. Πολλοί μαθητές ιδιωτικών σχολείων βρέθηκαν φέτος αναγκαστικά στο Δημόσιο: στην 1η Δημοτικού και στην 1η Γυμνασίου σημειώθηκε 25% μείωση εγγραφών κι έτσι στα ιδιωτικά σχολεία δύσκολα θα βρείτε τις παλιές λίστες αναμονής, αφού πλέον τα τμήματα κλείνουν με δυσκολία. Ακόμα μεγαλύτερα προβλήματα αντιμετωπίζουν τα φροντιστήρια. Η Ομοσπονδία Εκπαιδευτών Φροντιστών Ελλάδος παρατηρεί πως το 70% των μαθητών αργεί να πληρώσει το φροντιστήριο ένα ή δύο μήνες, ενώ υπάρχει κι ένα 20% που καθυστερεί τρεις μήνες και πάνω, με αποτέλεσμα ένα στα τρία φροντιστήρια να έχει ήδη κλείσει ή να είναι στα πρόθυρα. Οσο για τα φροντιστήρια ξένων γλωσσών... Εκείνα επιβιώνουν με προσφορές του τύπου «στη μία ξένη γλώσσα, η δεύτερη δώρο»!

Ρεπορτάζ : Μαρίλη Μαργωμένου
(από την Καθημερινή της Κυριακής)

Σάββατο, 5 Μαρτίου 2011

Tροχονομικοί έλεγχοι για την πρόληψη τροχαίων ατυχημάτων


ΕΛΛΗΝΙΚΗ Δ Η Μ Ο Κ Ρ Α Τ Ι Α

ΕΛΛΗΝΙΚΗ Α Σ Τ Υ Ν Ο Μ Ι Α

ΓΕΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ

ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΡΚΑΔΙΑΣ

Ε Π Ι Τ Ε Λ Ε Ι Ο


Δ Ε Λ Τ Ι Ο Τ Υ Π Ο Υ

Από την Αστυνομική Διεύθυνση Αρκαδίας ανακοινώνεται ό,τι τον περασμένο μήνα ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ 2011 από το Τμήμα Τροχαίας Τρίπολης, από Τ.Τ. Αυτ/μων Ανατολ. Πελ-σου αλλά και από τις λοιπές Υπηρεσίες της, που ασκούν καθήκοντα τροχαίας διενεργήθηκαν τροχονομικοί έλεγχοι σε περιοχές της εδαφικής της αρμοδιότητας, με σκοπό την πρόληψη τροχαίων ατυχημάτων, τα αποτελέσματα των οποίων είναι τα ακόλουθα, κατ΄ αντικείμενο ελέγχου:
1. Έλεγχοι διαπίστωσης μέθης οδηγών 2644 Αριθμός παραβάσεων 31
2. Έλεγχοι για παραβίαση ορίου ταχύτητας 1912 Αριθμός παραβάσεων 372
3. Έλεγχοι για κίνηση στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας 1088 Αρ. παρ. 12 4. Έλεγχοι για μη χρήση μέσων παθητικής ασφάλειας ( παιδικά καθίσματα, ζώνες ασφάλειας, κράνος) 2758 Αριθμός παραβάσεων 34
5. Έλεγχοι για παραβίαση προτεραιότητας 857 Αριθμός παραβάσεων 0
6. Έλεγχοι για χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση 682 Αρ. παραβ. 14

ΤΡΊΠΟΛΗ, 4 ΜΑΡΤΊΟΥ 2011

Τρίτη, 1 Μαρτίου 2011

Περί αυτοκινήτων το 1905 μ.Χ.

Ο Γρηγόριος Ξενόπουλος σχολιάζει τον αριθμό των αυτοκινήτων στην Αθήνα του 1905:

Προ δέκα ετών δεν υπήρχε εις τας Αθήνας ούτε εν αυτοκίνητον. Σήμερον υπάρχουν πολλά. Και συλλογίζομαι πόσα θα υπάρχουν μετά δέκα έτη, ή μετά είκοσι. Και ακόμη συλλογίζομαι, ότι θα έλθη καιρός, κατά τον οποίον αι άμαξαι θα είναι κι εδώ τόσον σπάνιαι και τόσον αξιοπερίεργοι, όσον είναι σήμερον τ’ αυτοκίνητα!

“ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΝ” ΑΘΗΝΑΙ, 17 Δεκεμβρίου 1905 “ΑΘΗΝΑΪΚΕΣ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ” Εκδόσεις ΑΔΕΛΦΟΙ ΒΛΑΣΣΗ

(το αλίευσα στο logomnimon.wordpress.com)