email: parisaivalis@gmail.com

.........................................................δεν είναι του θέλοντος ουδέ του τρέχοντος, αλλά του ελεούντος Θεού..................................................................................

***************** * 10ος του 2016 μ.Χ. * *************************************** * * * ********************************************************

Παρασκευή, 27 Ιανουαρίου 2012

Υστατο χαίρε σήμερα το απόγευμα στον Θόδωρο Αγγελόπουλο


Άλλο ένα τροχαίο που στέρησε το πολύτιμο αγαθό της ΖΩΗΣ του μεγάλου μας σκηνοθέτη Θόδωρου Αγγελόπουλου....

ΕΚΤΕΝΗ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΣΤΑ ΞΈΝΑ ΜΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ Θ. ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟ

Λένε συνήθως ότι η τέχνη, και ειδικότερα ο κινηματογράφος, μιμείται τη ζωή. 
Ή… το αντίθετο. Ό, τι κι αν ισχύει, το τραγικό τέλος στη ζωή του Θόδωρου Αγγελόπουλου, έμοιαζε με σκηνοθεσία από μια δική του, ακραία έμπνευση. Σαν εκείνες που τον έκαναν τόσο διαφορετικό και ξεχωριστό. Ταξιδεύοντας το όνομα, τη φήμη και το έργο του, πολύ μακριά από την Ελλάδα. 
Ο μεγάλος Έλληνας σκηνοθέτης άφησε την τελευταία πνοή του στο νοσοκομείο στο οποίο διακομίστηκε, θύμα τροχαίου, όταν μια μηχανή τον παρέσυρε στη Δραπετσώνα, όπου βρισκόταν για το γύρισμα ταινίας.
Ανήκε σε μια γενιά που πήγε την Ελλάδα πιο μακριά και πιο ψηλά. Στις τέχνες, τα γράμματα, τον πολιτισμό, την πολιτική. Έγινε ο ίδιος το «μέσο-μήνυμα» του έργου του, που κατάφερε να ξεχωρίσει, να συναρπάσει, να κερδίσει μια θέση στην αιωνιότητα. Όπως ανέφερε και ο τίτλος μιας από τις βραβευμένες ταινίες του.
Στις 4 το απόγευμα θα τελεστεί στο Α΄ Νεκροταφείο της Αθήνας, η κηδεία του Θόδωρου Αγγελόπουλου, που έχασε αιφνίδια τη ζωή του λίγο πριν από τα μεσάνυχτα της περασμένης Τρίτης. Στο Κέντρο Αστέγων του Δήμου Αθηναίων και στο Χαμόγελο του Παιδιού, ζήτησε να κατατεθούν χρήματα, αντί στεφάνων, η οικογένεια του μεγάλου έλληνα σκηνοθέτη.
Ο σκηνοθέτης τραυματίστηκε θανάσιμα σε τροχαίο, ενώ βρισκόταν στα γυρίσματα της νέας του ταινίας «Η άλλη θάλασσα» στην περιοχή της Δραπετσώνας και κατέληξε λίγες ώρες αργότερα σε νοσοκομείο του Φαλήρου.
Με απόφαση του υπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού Παύλου Γερουλάνου, η κηδεία θα τελεστεί δημοσία δαπάνη.

* * *
Ο Θόδωρος Αγγελόπουλος, ο πιο γνωστός έλληνας κινηματογραφιστής στο εξωτερικό, γεννήθηκε στις 27 Απριλίου 1935 στην Αθήνα όπου και πέρασε τα παιδικά του χρόνια.
Το 1961 μετέβη στη Γαλλία όπου σπούδασε φιλοσοφία και κινηματογραφική τέχνη.
Από το 1964, όταν επέστρεψε στην Ελλάδα, ασχολήθηκε αρχικά με την κριτική και αργότερα με την σκηνοθεσία.
Η πρώτη μεγάλου μήκους ταινία του ήταν η «Αναπαράσταση» (1970) που βραβεύτηκε στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης και σε ξένα φεστιβάλ.
Τη δεκαετία του 1970 σκηνοθέτησε μερικές από τις πιο γνωστές ταινίες του: τις «Μέρες του ‘36» (1972), τον πολυβραβευμένο «Θίασο» (1974) και τους «Κυνηγούς» (1977). Ο «Μεγαλέξαντρος» το 1980 απέσπασε το Χρυσό Λιοντάρι στη Βενετία.
Ακολούθησαν το «Ταξίδι στα Κύθηρα» (1984), ο «Μελισσοκόμος» (1986), το «Τοπίο στην Ομίχλη» (1988) και το «Μετέωρο βήμα του Πελαργού» (1991), όλες πολυβραβευμένες στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Το 1995 «Το βλέμμα του Οδυσσέα» κέρδισε το Μεγάλο Βραβείο της Επιτροπής στις Κάννες, ενώ τρία χρόνια αργότερα, το 1998, το Χρυσό Φοίνικα στις Κάννες κέρδισε η «Μία αιωνιότητα και μία ημέρα».
Το 2004 παρουσίασε το πρώτο μέρος της τριλογίας που ετοίμαζε, το «Λιβάδι που δακρύζει».

*από την εφημ. "ΤΑ ΝΕΑ" Παρασκευή 27.1.2012




Σύντομο βιογραφικό

Ο Θόδωρος Αγγελόπουλος γεννήθηκε στην Αθήνα στις 27 Απριλίου 1935 και σκοτώθηκε σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα, εν ώρα γυρίσματος στις 24 Ιανουαρίου 2012 .
Έκανε νομικές σπουδές στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, τις οποίες εγκατέλειψε πριν πάρει το πτυχίο του. Το 1961 έφυγε στο Παρίσι, όπου αρχικά παρακολούθησε στη Σορβόννη μαθήματα γαλλικής φιλολογίας και φιλμογραφίας, καθώς και μαθήματα εθνολογίας και στη συνέχεια μαθήματα κινηματογράφου στη Σχολή Κινηματογράφου IDHEC και στο Musée de l' homme.

Ταινίες
• 1968: Η Εκπομπή, μικρού μήκους
• 1970: Αναπαράσταση
• 1972: Μέρες του '36
• 1975: Ο θίασος
• 1977: Οι Κυνηγοί
• 1980: Ο Μεγαλέξανδρος
• 1983: Αθήνα, επιστροφή στην Ακρόπολη
• 1984: Ταξίδι στα Κύθηρα
• 1986: Ο Μελισσοκόμος
• 1988: Τοπίο στην Ομίχλη
• 1991: Το Μετέωρο Βήμα του Πελαργού
• 1995: Το βλέμμα του Οδυσσέα
• 1998: Μια αιωνιότητα και μια μέρα
• 2003: Τριλογία - Ι. Το λιβάδι που δακρύζει
• 2008: Τριλογία - ΙΙ. H σκόνη του χρόνου

Κυριακή, 22 Ιανουαρίου 2012

Λούσιος Ποταμός - Αν απομακρυνθείς λίγο από τις εθνικές οδούς, ανακαλύπτεις μια άλλη Ελλάδα.



Ποταμός Λούσιος
Το λένε πολλοί. Αν απομακρυνθείς λίγο από τις εθνικές οδούς, ανακαλύπτεις μια άλλη Ελλάδα. Όμορφη, ήρεμη, αυτάρκη, γοητευτική. Την αλήθεια αυτή την επιβεβαιώσαμε πρόσφατα όταν μία πρόταση που έπεσε μεταξύ τυρού και αχλαδιού στην παρέα, κατέληξε σε μία υπέροχη εμπειρία. Ένα διήμερο στη μυστική Αρκαδία, στο μυθικό Λούσιο για rafting!
 Όπως διαπιστώσαμε, ήταν μια θαυμάσια ευκαιρία για αναζωογόνηση και στενότερη επαφή με... τον εαυτό μας!











Read more: http://www.travellers.gr/eyroph/ellada/river_lousios.html#ixzz1kBmPeMYv



Δευτέρα, 16 Ιανουαρίου 2012

Τροχαία ατυχήματα: Και σε αυτό οι χειρότεροι της Ευρώπης


Ημερομηνία δημοσίευσης: 15/01/2012 εφημερίδα "Η ΑΥΓΗ"

    ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΚΟΥΒΙΔΗ*

    Η Ελλάδα έχει 113 νεκρούς ανά εκατομμύριο κατοίκων με μέσο ευρωπαϊκό όρο τους 62 και μόλις 25 στη Σουηδία

    Η παραβίαση του κόκκινου σηματοδότη αποτελεί ένα ανερχόμενο αίτιο των τροχαίων συμβάντων, πολλά από τα οποία είναι θανατηφόρα ακόμα και αν ο παραβάτης κινείται με «μικρή» ταχύτητα. Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργαισμό Υγείας, η ανάλυση εκατοντάδων χιλιάδων τροχαίων συγκρούσεων έδειξε ότι: αν αυτοκίνητο κτυπήσει πεζό, ποδηλάτη η μοτοσικλετιστή με ταχύτητα 50 km/h, η πιθανότητα πρόκλησης θανάτου είναι 85%. Σε πλαγιομετωπική σύγκρουση αυτοκινήτων, όταν το προσπίπτον αυτοκίνητο κινείται με 70 km/h, η πιθανότητα θανάτου φτάνει επίσης στο 85%.
    Οι αναλύσεις αυτές και όχι αυθαίρετοι ερασιτεχνισμοί οδήγησαν στο συμπέρασμα της διεκδίκησης εκτεταμένων ζωνών ταχύτητας με όρια τα 30km/h μέσα στον αστικό ιστό και ιδιαίτερα στις περιοχές πυκνής δόμησης που περιλαμβάνουν κατοικίες, σχολεία, πάρκα κ.λπ.
    Αν και δεν έχει γίνει αντιληπτό στη χώρα μας (μάλλον θα το μάθουμε γύρω στο 2021), διανύουμε ήδη τη δεύτερη χρονιά της δεκαετίας δράσης για την οδική ασφάλεια (2011-2020) με στόχο τη δραστική μείωση των τροχαίων συγκρούσεων και των συνεπειών τους. Της προσπάθειας αυτής, από την οποία απέχουμε διακριτικά προφανώς ως μη έχοντες πρόβλημα, ηγούνται ο ΟΗΕ και ο Π.Ο. Υγείας. 1.300.000 νεκροί από τροχαία παγκόσμια κάθε χρόνο (και με αυξητική τάση) μάλλον αποτελούν λόγο ανησυχίας.
    Ωστόσο η χώρα μας, έχοντας κατακτήσει τη χειρότερη θέση την Ευρώπη σε αριθμό θανάτων από τροχαία με 113 νεκρούς ανά εκατομμύριο κατοίκων με μέσο ευρωπαϊκό όρο τους 62 και μόλις 25 στη Σουηδία, διεκδικεί το δικαίωμά της οι κάτοικοί της να έχουν διπλάσιες πιθανότητες θανάτου στον δρόμο από τον μέσο Ευρωπαίο και σχεδόν πενταπλάσιες από τον κάτοικο της Σουηδίας.
    Τον περασμένο Σεπτέμβριο το ευρωπαϊκό κοινοβούλιο υιοθέτησε 103 μέτρα για την Οδική Ασφάλεια και τα πρότεινε στις κυβερνήσεις. Οι αποφάσεις του βέβαια δεν είναι δεσμευτικές. Ανάμεσα στα προτεινόμενα μέτρα είναι και η δημιουργία ζωνών με όριο τα 30km/h. Φυσικά είναι γνωστόν πως οι ελληνικές κυβερνήσεις ιδιαίτερα τώρα τελευταία δεν ανέχονται υποδείξεις από ξένους!
    Στους περισσότερους δρόμους της Αθήνας το όριο ταχύτητας είναι 50 km/h. Υπάρχουν επίσης αρκετοί όπου το όριο είναι 60 η και 80km/h. Δεν είναι λίγοι αυτοί που δεν σέβονται αυτά τα όρια. Δεν είναι λίγοι αυτοί που περνάνε με κόκκινο. Και επίσης δεν είναι λίγοι αυτοί που συνδυάζουν και τα δύο.
    Χωρίς έκπληξη ακούσαμε τον τ. υπουργό Κ. Κουλούρη να «αναλαμβάνει την ευθύνη» για το ότι πέρασε με κόκκινο τέσσερις διαδοχικούς σηματοδότες στην Καλλιρρόης έχοντας στο αυτοκίνητο και το ανήλικο παιδί του. Τα όσα ακολούθησαν είναι λίγο - πολύ γνωστά. Δεν αναφερόμαστε καθόλου στο 2ο μέρος της ιστορίας γιατί ήδη απ αυτά που αναφέραμε ο «ημεδαπός οδηγός» (σύμφωνα με την ανακοίνωση της αστυνομίας) έπρεπε να είχε συλληφθεί και παραπεμφθεί στο αυτόφωρο για πρόκληση διατάραξης των συγκοινωνιών και για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο.
    Αντ' αυτών επελέγει να αφεθεί ελεύθερος (ο αστυνομικός στο νοσοκομείο) και να παραπεμφθεί στα αρμόδια κανάλια όπου τον κατακεραύνωναν προς τέρψιν του φιλοθεάμονος κοινού όλοι αυτοί που είχαν υψώσει δίχτυ προστασίας σε όλους τους παραβατικούς εν ενεργεία υπουργούς (αναλυτική παρουσίαση: «Και νεκρός ενίκα». Θέατρο του Δρόμου. Καλλιρρόης και Βουλιαγμένης γωνία 7.1.2012, ώρα 11.30 μ.μ., στο www.sostegr.wordpress.com).
    Ανάμεσα στις καταγγελίες Κουλούρη προς τον «Χρηστάκη» Παπουτσή για «αγνωμοσύνη» επειδή δεν τα συγκάλυψε όλα, στους δοξαστικούς του Χ. Παπουτση για την πλήρη εφαρμογή των νόμων που οδήγησε στην απελευθέρωση του Κουλούρη, τη σιωπή του υπουργού Δικαιοσύνης Μ. Παπαϊωάννου και την εξαφάνιση κάθε αρμόδιου εισαγγελέα η αλήθεια προσπέρασε την πραγματικότητα. Μια ακόμα ευκαιρία να αναδειχθεί το ζήτημα των τροχαίων εγκλημάτων, των όρων αναπαραγωγής τους και της δεδομένης αμνήστευσής τους χάθηκε. Φωτίζοντας την ιδιορρυθμία του δράστη τα ΜΜΕ φρόντισαν να μείνει στο σκοτάδι το πανομοιότυπο και η παντοδυναμία των δραστών. Ώς πότε;

    *Μέλος της Διοικούσας Επιτροπής του πανελλαδικού συλλόγου «SOS Τροχαία Εγκλήματα»

    Δέκα πράγματα που σίγουρα δεν είναι γνωστά για την παραβίαση του κόκκινου
    * Εσείς και οι αγαπημένοι σας κινδυνεύετε να τραυματιστείτε από τροχαίο που οφείλεται σε παραβίαση ερυθρού σηματοδότη περισσότερο απ' οποιοδήποτε άλλου τύπου τροχαίο περιστατικό.
    * Η παραβίαση κόκκινου είναι η συνηθέστερη αιτία πρόκλησης τροχαίου σε αστικά περιβάλλοντα.
    * Κάθε 20 λεπτά στις πόλεις κάποιος παραβιάζει έναν ερυθρό σηματοδότη.
    * Την τελευταία δεκαετία 9.000 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους λόγω παραβίασης ερυθρού σηματοδότη.
    * Υπολογίζεται ότι 165.000 μοτοσυκλετιστές, ποδηλάτες και πεζοί τραυματίζονται κάθε χρόνο από οδηγούς που παραβιάζουν ερυθρούς σηματοδότες.
    * Οι μισοί απ' αυτούς που πεθαίνουν λόγω παραβίασης ερυθρού σηματοδότη δεν είναι καν οι ίδιοι παραβάτες -είναι συνεπιβάτες, άλλοι μοτοσυκλετιστές, πεζοί ή ποδηλάτες.
    * Σχεδόν το 93% των οδηγών θεωρεί ότι η παραβίαση σηματοδότη είναι μη αποδεκτή και απαράδεκτη οδική συμπεριφορά, παρόλα αυτά 1 στους 3 οδηγούς παραβίασε κόκκινο τις τελευταίες 30 ημέρες.
    * ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ συμβαίνουν 7 θανατηφόρα τροχαία και 1.000 με τραυματίες σε σηματοδοτημένες διασταυρώσεις στις ΗΠΑ.
    * Το οικονομικό κόστος των τροχαίων ξεπερνά τα 230 δισ. δολάρια τον χρόνο.
    * Οι τραγωδίες και το κόστος των παραβιάσεων ερυθρού σηματοδότη μπορούν να αποτραπούν.

    (Τα στοιχεία αφορούν τις ΗΠΑ - πηγή υπουργείο Μεταφορών, 2010)


    http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=663354

    ΒΙΝΤΕΟ ΣΟΚ ! ! ! ΜΕ ΣΚΗΝΕΣ ΠΟΥ ΣΟΚΑΡΟΥΝ. ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΟΛΟΙ !!!


    ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΟ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΣΚΗΝΕΣ ΠΟΥ ΣΟΚΑΡΟΥΝ. ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ ΔΕΙΤΕ ΤΟ    ΟΛΟΙ !!!  ΕΧΩ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΕΙ... ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΝΟΙΩΣΕΤΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΙΣΩΣ ΓΛΥΤΩΣΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΖΩΗ !!!!!   ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΝΤΩΝ ΠΡΟΩΘΕΙΣΤΕ ΤΟ ΣΕ ΟΟΟΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΥΣ ΣΑΣ.  ΙΣΩΣ .....  ΙΣΩΣ  ....  ΣΩΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ 

    --


     
    WORTH RE-WATCHING !!!!!!!!!!!!!!!


    ΒΙΝΤΕΟ ΣΟΚ ! ! !  


    Πολύ ισχυρό... Αυτό πρέπει το δεί κάθε άνθρωπος που έχει τα κλειδιά ενός οχήματος και την ικανότητα της οδήγησης.
    Είναι ίσως μία από τις πιο έντονες καμπάνιες που έχουμε δει ποτέ.

    Προβάλλεται στην Τηλεόραση της Αυστραλίας. (σιγά μη το 'παιζε η δική μας.....)

    Αξίζει τον κόπο  απλά να πατήστε "Προώθηση" και ίσως να σωθεί μια ζωή σήμερα ή αύριο ή στο μέλλον.

    Να το μοιραστείτε με όποιον οδηγό γνωρίζετε.
    Κάντε κλικ στο

    Σάββατο, 7 Ιανουαρίου 2012

    Κοπή Βασιλόπιτας του Συλλόγου Μικρασιατών Αιγάλεω «Νέες Κυδωνίες»




    Ο Σύλλογος Μικρασιατών Αιγάλεω «Νέες Κυδωνίες» σας προσκαλεί
     το Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2012 στις 6.00 το απόγευμα στο Πνευματικό Κέντρο
     «Γιάννης Ρίτσος» για να γιορτάσουμε μαζί την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας.
    Θα χαρούμε πολύ να μας τιμήσετε με την παρουσία σας.

    Related posts:
    1. Κοπή Βασιλόπιτας του Συλλόγου Σμυρναίων Μικρασιατών Κορδελιού
    2. Κοπή Βασιλόπιτας της Ενωσης Σπάρτης Μικρας Ασίας
    3. Κοπή Βασιλόπιτας του ΚΕΜΙΠΟ Καισαριανής

    Ευχές για καλή και δημιουργική χρονιά το 2012