email: parisaivalis@gmail.com

.........................................................δεν είναι του θέλοντος ουδέ του τρέχοντος, αλλά του ελεούντος Θεού..................................................................................

***************** * 11ος του 2017 μ.Χ. * *************************************** * * * ********************************************************

Κυριακή 21 Ιουνίου 2015

Στα 18 μου...

...ήταν περίπου 10 χρόνια πριν λάβω την πρόσκληση του Κυρίου, που άλλαξε την πορεία της ζωής μου.
Σ' ένα προσχέδιο επιστολής στον καλύτερό μου φίλο και συμμαθητή, ο οποίος εκείνο τον καιρό ήταν στην Ιταλία, είχα γράψει μεταξύ άλλων, αυτή τη φράση:

"Νοιώθω να είμαι χαμένος, αλλά βλέπω σιγά σιγά να με πλησιάζει μια φωτεινή επιγραφή, στο σκοτεινό μου δρόμο, που μου δείχνει μ' ένα βέλος τον δρόμο τον φωτεινό." 

(ήταν 8/10/1985)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου