email: parisaivalis@gmail.com

.........................................................δεν είναι του θέλοντος ουδέ του τρέχοντος, αλλά του ελεούντος Θεού..................................................................................

***************** * 11ος του 2017 μ.Χ. * *************************************** * * * ********************************************************

Τρίτη 7 Ιουνίου 2011

ΠΑΝΤΟΤΕ ΜΕ ΚΡΑΝΟΣ...



...όταν κινούμαστε με τη μηχανή ("έστω και για λίγα μέτρα" μου είχε πει πριν λίγα χρόνια ένας τελειόφοιτος της Ιατρικής 'που είχε δει πολλά'), αλλά για άλλη μια φορά μου το επιβεβαίωσε η καθημερινότητα... κι αυτό έγινε όταν έπεσε στη κατεβασμένη ζελατίνα του κράνους μου μια μύγα και ακούστηκε σαν χοντρό χαλίκι... κι όταν μετά από λίγο σταμάτησα την βρήκα νεκρή στον γιακά μου. Αν δεν φόραγα κράνος με κατεβασμένη ζελατίνα θα είχε μπει ίσως στο μάτι μου και με 80 χλμ/ω δεν θα ήταν ότι καλύτερο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου