email: parisaivalis@gmail.com

.........................................................δεν είναι του θέλοντος ουδέ του τρέχοντος, αλλά του ελεούντος Θεού..................................................................................

***************** * 11ος του 2017 μ.Χ. * *************************************** * * * ********************************************************

Κυριακή 22 Αυγούστου 2010

Με κενά και ελλείψεις το σχέδιο νόμου για την οδική ασφάλεια

Τα κενά και τις ελλείψεις του σχεδίου νόμου για την Οδική Ασφάλεια του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, εντοπίζει το Παρατηρητήριο Οδικής Ασφάλειας του ΤΕΕ, ενώ θεωρεί θετική εξέλιξη την ίδρυση του Εθνικού Συμβουλίου Οδικής Ασφάλειας (ΕΣΟΑ) εφόσον ακολουθήσει και η ουσιαστική λειτουργία του, όπως επισημαίνει.
Σε σχετική ανακοίνωση παρατηρεί: προβλέπεται η δημιουργία Γενικής Δ/νσης Οδικής Ασφάλειας στη Γραμματεία Μεταφορών, δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη συντονισμού - συνεργασίας με την υπό ίδρυση Διεύθυνση Ελέγχου Οδικής Ασφάλειας στη γ.γ. Δημοσίων Έργων βάσει της Οδηγίας “2008/96” της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Απουσιάζει πλήρως κανονιστικό πλαίσιο για τις πραγματογνωμοσύνες οδικών ατυχημάτων, καθώς και απαιτήσεις για προϋποθέσεις εκπαίδευσης και πιστοποίηση για τους πραγματογνώμονες. Δεν γίνεται καμιά αναφορά στη διάρκεια ισχύος της άδειας οδήγησης και ιδιαίτερα των ηλικιωμένων, καθώς και στην επιμόρφωση των οδηγών.
Σημαντική έλλειψη θεωρεί το Παρατηρητήριο την απουσία οποιασδήποτε αναφοράς στην κατασκευή και λειτουργία Σταθμών Ελέγχου Επικίνδυνων Εμπορευμάτων στο Διευρωπαϊκό Δίκτυο, καθώς και στη συγκρότηση και λειτουργία του Κεντρικού Φορέα που θα διαχειρίζεται πανελλαδικά τη λειτουργία τους.
Για τα πρατήρια υγρών καυσίμων, το ΤΕΕ-ΠΟΑ ζητεί να διατηρηθούν σε ισχύ οι αποστάσεις που αφορούν την ασφάλεια της αστικής συγκοινωνίας στην περίπτωση που αυτό έχει και άλλη χρήση. Η ελάχιστη απόσταση θα πρέπει να καθοριστεί με βάση τον κίνδυνο ανάφλεξης και υποχρεωτικά πρέπει να προβλέπεται άλλη είσοδος και έξοδος.
Ζητά επίσης η μεταβατική περίοδος προσαρμογής να περιοριστεί το πολύ σε 5 από 12 χρόνια, αλλά και να επανεξεταστεί η πρόβλεψη ότι η μεταστέγαση θα γίνει σε περιοχή του συγκεκριμένου δήμου, αρκεί σ’ αυτή να μην απαγορεύεται η χρήση πρατήριου υγρών καυσίμων.

Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/08/2010 εφημ. "Η ΑΥΓΗ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου