email: parisaivalis@gmail.com

.........................................................δεν είναι του θέλοντος ουδέ του τρέχοντος, αλλά του ελεούντος Θεού..................................................................................

***************** * 11ος του 2017 μ.Χ. * *************************************** * * * ********************************************************

Πέμπτη 11 Ιουνίου 2015

ΣΚΕΨΕΙΣ περί ΑΥΤΟΧΕΙΡΙΑΣ…

...μέσα από προσωπική ομολογία

Ένας άνθρωπος μπορεί να χάσει όλα τα αγαθά στον κόσμο αυτό ή να του συμβεί οτιδήποτε άλλο σοβαρό γεγονός, που θα τον συγκλονίσει, αλλά αν υπάρχει έστω και μία μικρή φλογίτσα πίστης μέσα στη ψυχή του ή είναι σαν το ξυλαράκι που είναι έτοιμο να σπάσει, τότε σίγουρα αυτός ο άνθρωπος θα έχει την Άνωθεν βοήθεια ώστε να μην κάνει κακό στον εαυτό του. Αυτό είναι το πιο σημαντικό – μάλλον δεν υπάρχει σημαντικότερο – από το να μη στραφεί κατά του εαυτού του ο άνθρωπος.
Στην ιστορία που μας αφηγείται (διάβασε στο κατά Λουκά κεφ. Ις’ 19-31) ο ίδιος ο Κύριος Ιησούς Χριστός για τον φτωχό Λάζαρο, που όχι μόνο δεν είχε να φάει, αλλά και οι πληγές του είχαν φανερώσει τα οστά του σχεδόν, έμεινε πιστός μέχρι την τελευταία του πνοή. Και δεν έχασε! Τον παρέλαβαν άγγελοι του Θεού.
ΥΠΑΡΧΕΙ ΖΩΗ ΚΙ ΑΦΟΥ ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ!!!
Ένα σημαντικό γεγονός στα είκοσι μου χρόνια, έγινε αφορμή να έχω κάποιες εμπειρίες πάνω σ’ αυτό το θέμα.
Το 1990, ήμουν 23 ετών και δεν γνώριζα τον Λόγο του Θεού την Αγία Γραφή, όταν σε αγαπητό μου πρόσωπο, που ζούσαμε μαζί, φανερώθηκε τι συμβαίνει σε ανθρώπους, που έφυγαν απ’ αυτή τη ζωή με δική τους θέληση. ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΙΚΟ! Είναι σε αναμονή για την Αιώνια Κρίση!!!
Το Ευαγγέλιο του Ιησού Χριστού – η Καινή Διαθήκη – είναι ο Λόγος του Θεού! ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟ!!!
Όταν ο άνθρωπος δεν έχει την αληθινή γνώση και την υπακοή σ’ αυτή, τότε αναλαμβάνει αυτός που είναι ο πραγματικός εχθρός του ανθρώπου και δεν είναι καθόλου «κύριος», δηλαδή δεν θα σε ρωτήσει αν θέλεις. Και δεν είναι άλλος από τον ονομαζόμενο, κατά τη Γραφή, Διάβολο και Σατανά, ο οποίος είναι Ψεύτης κι Ανθρωποκτόνος (κατά Ιωάννη η’ 44).
Θυμάμαι πολύ καλά, ότι πριν την 1η Σεπτεμβρίου 1995 που μου άλλαξε τη ζωή ο Ιησούς (στις 8 με 9 το βράδυ όταν άκουσα για πρώτη φορά κήρυγμα Ευαγγελίου με δύναμη Πνεύματος Θεού), πόσα σχέδια έκανα για να θέσω «τέρμα» στη ζωή μου. Ευχαριστώ τον Θεό και Πατέρα μου ότι δεν έκανα το χατήρι του Πονηρού, που μου έδινε την έμπνευση εκείνων των σεναρίων.
Ευχαριστώ τον Θεό ότι η εμπιστοσύνη στο πρόσωπό Του έχει ως ανταμοιβή την Ασφάλεια και την Παρηγοριά από τον Ίδιο.

Παρ’ όλες τις αδυναμίες μου και τα λάθη μου, ξέρω πολύ καλά ότι είμαι στα χέρια Του, ότι με αγαπάει!!!

ΑΣ ΑΚΟΥΣΩΜΕΝ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΟΛΗΣ ΥΠΟΘΕΣΕΩΣ ΦΟΒΟΥ ΤΟΝ ΘΕΟΝ ΚΑΙ ΦΥΛΑΤΤΕ ΤΑΣ ΕΝΤΟΛΑΣ ΑΥΤΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΝ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ 
Εκκλησιαστής ΙΒ κεφ 13 εδάφιο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου