email: parisaivalis@gmail.com

.........................................................δεν είναι του θέλοντος ουδέ του τρέχοντος, αλλά του ελεούντος Θεού..................................................................................

***************** * 11ος του 2017 μ.Χ. * *************************************** * * * ********************************************************

Δευτέρα 6 Ιανουαρίου 2014

Περνάνε τα χρόνια…



Πάνε 4 χρόνια από την ημέρα του Δεκέμβρη του 2009, που έφυγε απ’ αυτόν τον κόσμο ο Σταύρος Αϊβαλής, και 3 χρόνια η Αθηνά Αϊβαλή!
Ίσως όταν είμαστε νεώτεροι έχουμε κάποια πράγματα στη ζωή που δεν τα αγγίζουμε ούτε και θέλουμε να τα πλησιάσουμε με τη σκέψη μας… Ακούμε για άλλους ανθρώπους, για άλλες οικογένειες, αλλά δεν βάζουμε στο μυαλό μας ότι μέσα στους ανθρώπους είμαι κι εγώ, είσαι κι εσύ… Και να! Η ζωή προχωρά, τα χρόνια περνάνε και βλέπεις ότι σχεδόν όλη η πίσω γενιά που σε ‘κάλυπτε’ – φυσιολογικά λέμε – δεν είναι πίσω σου, αλλά τώρα είμαι εγώ πίσω από τους νεώτερους… Τι σας λέω τώρα… είναι κι αρχή του χρόνου και οι γιορτινές μέρες ‘φρέσκες’ και γεμάτες από γλέντια και φαγοπότι…
Είναι καλό για τον εσωτερικό μας άνθρωπο, αυτόν που θα ΖΕΙ για πάντα, να κάνουμε μια ‘στάση’ (η Γη δεν είναι ώρα να σταματήσει να γυρνά)… Να σκεφτούμε κάτι που δεν σχετίζεται, αν και σχετίζεται, με τον υλικό αυτό κόσμο… Θα χρειαστεί οπωσδήποτε να μιλήσουμε μια φορά με ειλικρίνεια πρώτα απ’ όλους στον ίδιο μας τον εαυτό! Είναι πρωταρχικό! Αν δεν είσαι έτοιμος σίγουρα θα χεις αρχίσει να με βρίζεις…
Έχεις σκεφτεί άραγε, πού θα περάσεις την Αιωνιότητα; Μα, θα μου πεις, πιστεύεις ότι θα ζεις αιώνια, δηλαδή για πάντα; Αφού τα χρόνια του ανθρώπου είναι 70, 80 άντε και 100 και ελάχιστοι λίγο παραπάνω.
Δεν μπορώ να σε βεβαιώσω εγώ για αυτό που πιστεύω, διότι δεν θα το πίστευα αν δεν μου είχε αποκαλυφθεί! Και μπορεί να αποκαλυφθεί και σένα απ’ Αυτόν που σε προκαλεί και προσκαλεί να το κάνεις: «αιτείτε και θέλει σας δοθή, ζητείτε και θέλετε ευρεί, κρούετε και θέλει σας ανοιχθή, διότι πας ο αιτών λαμβάνει και ο ζητών ευρίσκει και εις τον κρούοντα θέλει ανοιχθή».
Κανείς δεν θέλει τη στιγμή αυτή, αλλά να που έρχεται και είναι η μόνη σίγουρη για τον καθένα μας! Μετά την αναχώρηση, δεν υπάρχει τρόπος να αλλάξεις την κατάσταση! «απόκειται τοις ανθρώποις άπαξ αποθανείν και μετά τούτο κρίσις», που σημαίνει: Μια φορά θα πεθάνουν οι άνθρωποι και μετά τον θάνατο θα κριθούν.
Θα κριθούν όλοι οι άνθρωποι;
«Αληθώς, αληθώς σας λέγω (Ιησούς Χριστός) ότι ο ακούων τον λόγον μου (Καινή Διαθήκη) και πιστεύων εις τον πέμψαντά με (Ουράνιος Πατέρας) έχει ζωήν αιώνιον, και εις κρίσιν δεν έρχεται, αλλά μετέβη εκ του θανάτου εις την ζωήν.» (Κατά Ιωάννην 5:24)
...«Εγώ ειμι η ανάστασις και η ζωή· ο πιστεύων εις εμέ, καν αποθάνη, ζήσεται· και πας ο ζων και πιστεύων εις εμέ ου μη αποθάνη εις τον αιώνα».

Πιο απλά δεν γίνεται!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου